LiveZilla Live Chat Software

Gereelde vrae

Gebruik die korrekte begunstigde-verwysing vir jou transaksies: Elektrisiteit : "Emetjoumeternommer" en Lugtyd: "Vmetjouselfoonnommer" of "Mmetjouselfoonnommer" of "Cmetjouselfoonnommer" of "Tmetjouselfoonnommer"(afhangende van jou lugtyd diensverskaffer V (Vodacom) M (MTN) C (Cell C) T(8.ta)).

Dit sal die onmiddellike verwerking van die transaksie fasiliteer en vertragings en menslike ingryping by toekomstige transaksies voorkom.

Volg ons asseblief op Twitter/Facebook of besoek ons webwerf vir inligting oor nuwe munisipaliteite wat bygevoeg word. Ons kan jou ook in kennis stel sodra jou munisipaliteit van Prepaid24 se dienste begin gebruik maak. Registreer vir hierdie kennisgewing met een maklike stap. Registreer as elektrisiteitsgebruiker op Prepaid24 se webwerf, kies "My munisipaliteit is nie gelys nie" en verskaf dan jou munisipaliteit se naam. Sodoende het ons jou e-posadres en jou spesifieke munisipaliteit en sal ons jou via e-pos in kennis stel wanneer jou munisipaliteit gelys word.

Sommige van die foutboodskappe wat op jou meter kan verskyn:

(i) HARTSEER gesiggie - beteken waarskynlik net dat jy ’n tikfout met die inpons van die bewysnommer gemaak het – probeer asseblief weer.
(ii) DDDD - duplikaatbewys. Die bewys is waarskynlik reeds gebruik.
(iii) ERROR 30 - Tegniese fout op jou meter - skakel jou meter en jou hoofskakelaar af en wag ’n paar minute. Skakel weer aan en probeer weer deur die bewys in te pons. As hierdie error 30 nie verdwyn nie, moet jy jou munisipaliteit kontak sodat ’n tegnikus na die meter kan kom kyk.

Ons stelsel skep nie outomatiese BTW-fakture nie. Indien jy ’n BTW-faktuur benodig, moet jy via jou PP24Profiel ’n faktuur met die besonderhede wat jy op die faktuur verlang, aanvra.

Dit gebeur soms dat ’n meter deur kredietbeheer geblokkeer word. Dit beteken dat die munisipaliteit enige transaksies op jou meter blokkeer totdat die blokkasie opgehef is.
Dit is die kliënt se eie verantwoordelikheid om die spesifieke munisipaliteit rakende die probleem te kontak. Die transaksie kan slegs verwerk word wanneer Prepaid24 by die kliënt bevestiging ontvang dat die blokkasie opgehef is.
Nadat die blokkasie deur jou munisipaliteit opgehef is, kan dit ’n dag of twee duur voordat die munisipale databasis op datum gebring is. Ons sal aanhou probeer om die transaksie uit te voer. Die oomblik wanneer dit suksesvol is, sal jy jou bewys via ’n SMS en e-pos ontvang.

Let asseblief daarop dat indien daar enige uitstaande bedrag op jou meter is en die bedrag wat jy deur ons wil herlaai, minder as die agterstallige bedrag is, die munisipaliteit ons sal inlig dat die bedrag wat aangebied is, minder as die benodigde bedrag is. Kontak jou munisipaliteit asseblief direk om die probleem op te los. Ons kan jou transaksie slegs verwerk wanneer jou rekening opbetaal is.

Andersins kan jy ’n transaksie vir ’n groter bedrag deur ons doen. Uitstaande fooie sal afgetrek en betaal word en ’n elektrisiteitsbewys vir die oorblywende bedrag sal uitgereik en aan jou gestuur word.

Ons koop elektrisiteit direk by jou munisipaliteit. As jy vir gratis eenhede kwalifiseer, sal jy twee herlaaibewyse van ons ontvang – een sms vir die gratis eenhede en nog een vir die aangekoopte eenhede. Kontak jou munisipaliteit asseblief om te bevestig of jy vir gratis eenhede kwalifiseer. Rig ’n navraag aan jou munisipaliteit indien jy nie jou gratis eenhede ontvang het nie.

As deel van ons verkoopslisensieooreenkoms met die Stad Kaapstad (SK), is ons verplig om ’n spesifieke proses te volg waarvolgens jy, as ’n SK-kliënt, jou voorafbetaalde elektrisiteit koop.

Dit is dus NOODSAAKLIK dat jy onthou om ’n SMS aan ons te stuur om elke elektrisiteitsaankoop te bevestig. Deur jou samewerking stel jy ons in staat om aan hierdie vereistes van die Stad Kaapstad te voldoen.

Kontak asseblief ons REGSTREEKSE AANLYN ONDERSTEUNING as jy enige probleme of vrae het

As jy ’n Investec-kliënt is en (soos versoek) ’n betaling in Prepaid24 se bankrekening gedoen het, sal jou transaksie nie onmiddellik in ons Absa-rekening aangetoon word nie. Ons moet vir oornag-bankmagtiging wag voordat die transaksie in ons Absa-rekening aangetoon word. Die vertraging in transaksietyd is gewoonlik 24 uur, maar dit kan tot 48 uur duur, veral oor naweke/openbare vakansiedae. Jy kan die aflewering van jou elektrisiteits-/lugtydbewys versnel deur jou bewys van betaling via ons Ondersteuningsblad op die webwerf aan ons te stuur, en ons sal jou onmiddellik bystaan.

Die minimum bedrag vir aankope deur Prepaid24 is R10. FNB kliënte: Vir betalings van minder as R110, laat asb 30 min toe om jou herlaaibewys te ontvang.

Voorafbetaalde elektrisiteitsbewyse word per meter toegedien. Sodra die bewys na n spesifieke meter toegedien word, kan die bewys slegs vir daardie spesifieke meter gebruik word en kan daarvoor nie omgekeer of terugbetaal word nie.

As jy nie jou bewys binne 15 minute ontvang het nie, kontak asb ons ondersteuningsdiens (aanlyn ondersteuningsdiens of e-pos gebasseerde ondersteuning). Ons konsultante is 7 dae 'n week beskikbaar om jou by te staan met enige uitdagings wat jy mag ervaar. Om die lewering van jou bewys so vinnig as moontlik te maak, hê asb. jou bedrag, begunstigde verwysing wat gebruik is met die betaling en verkieslik jou bewys van betaling gereed vir die konsultant. Daar is verskeie redes waarom jou bewys nie binne 15 minute na jou gestuur is nie, bv. jou verskaffer is van lyn af, jy het verkeerde begunstigde verwysing gebruik, daar is ‘n bank vertraging, ens.

Dit gebeur… Kontak asb. ons Ondersteuiningsdiens. Hê asb. jou bedrag, begunstigde verwysing wat gebruik is met die betaling en verkieslik jou bewys van betaling gereed vir die konsultant. Jou geld is nie verlore nie!

Ons sal weet…. Kontak net ons Ondersteuningsdiens, en ons sal kyk en bevestig of ons jou meter kan diens.

Jou profiel met al jou inligting kan gevind word onder die MyPP24Profiel bladsy op ons webtuiste. Al jou inligting (e-pos adres, meternommer, ens.) kan verander word sodra jy ingeteken is.